[İman ile küfür dahi hicab imiş bu yolda, küfürle sefalaştım imanımı yele verdim. Yunus Emre]

28 Ekim 2013 Pazartesi

Oturup ağlamak lazım desem, bir faydası yok!


Bir arkadaşımın yazdıklarını alıntılamak istiyorum:

"...kardeşimin ders kitaplarına şöyle bir göz atıyordum; iktisat bilimine giriş'i bir karıştırmak istedim. hazırlayanlar prof. dr. Salih Şimşek ve Doç. Dr. M.Kemal aydın.. giriş.1. iktisat nedir? 12. sayfa : 'İnsanın ihtiyaçlarını gidermeye yarayan kaynakların bir bölümü doğada bol miktarda bulunmaktadır. Serbest kaynaklar olarak isimlendirilen bu tür kaynakların İSRAF EDİLMELERİ, şu ya da bu amaca yönelik olarak kullanılmaları iktisadi anlamda cidi bir sorun doğurmamaktadır. Örneğin hayatı idame ettirmek için ihtiyaç duyulan en önemli madde olan HAVA, nasıl kullanılır ise kullanılsın, bütün insanların ihtiyacına cevap verecek kadar bol miktardadır ve dünya dönmeye devam ettikçe tükenmeyecektir.'

hımm baksen! deyip nereye vardıracaklarını merakla okumaya devam ettim: 'Bir başka ifade ile insanoğlu, hava ihtiyacını sorunsuz bir şekilde giderebilmektedir. O halde şunu söyleyebiliriz: İnsanların tamamının ihtiyacını tatmin etmeye yetecek kadar bol miktarda bulunan ve elde edilme sürecinde belli bir emek harcanmayan veya belli bir bedel ödenmeyen serbest kaynaklar'ın KULLANIMINI BELLİ KURALLARA BAĞLAMANIN VEYA BİR ÇERÇEVEYE OTURTMANIN GEREĞİ YOKTUR!'..."