[İman ile küfür dahi hicab imiş bu yolda, küfürle sefalaştım imanımı yele verdim. Yunus Emre]

11 Haziran 2015 Perşembe

Bir yandan

"Bir yandan seviniyorum, diyorum ki Selo iyi geliyor Kürt halkına, yüzyıllık aşağılanmaların, ötekileştirmelerin, katledilişlerin, yok sayılışların, merkezden dışlanmaların yıkımına, ağrısına, sızısına, kayıplarına deva oluyor... Diğer yandan uzun vadede, tıpkı RTE'nin Müslümanları merkeze, sistemin sefaletine çekerek, antiemperyalist muhalefetini evcilleştirdiği gibi Selo'nun da zorunlu olarak Kürtleri sistemin entegrasyonuna hazırladığını görüyorum.
Lakin şunu da biliyorum, insanları uyumasınlar, uyuşmasınlar diye işkenceyle ayakta tutmanın kabul edilebilir bir yanı yoktur. Bunu seyretmenin de...
Öyleyse, nöbetleşe uyuyup uyanacağız, diyorum kendime. Hepimizin arada bir soluklanmaya, güç toplamak için gevşemeye ihtiyacı var. Bu, uzun soluklu bir bayrak yarışı, insanlık arayışıdır. Sırayla biribirimizi uyutup uyandıracağız. Bunun başka yolu yok.
Yeter ki uyumayan tek bir insanımız olsun milyarlar içinde... Nöbetteyiz demektir." Nilüfer A.